HELP-DESK

do którego można zgłaszać problemy z funkcjonowaniem modułów INSIGNUM zgodnie z wykupionym pakietem usług abonamentowych i konserwacyjno-serwisowych określonych w załączniku nr 9 umowy (Załącznik nr 9 - Zasady świadczenia usług konserwacyjno-serwisowych), dostępny jest w dni robocze w godzinach 7-21.

Z Help-Deskiem można kontaktować się:
telefonicznie pod następującymi numerami:

  • INSIGNUM Sprzedaż Hurtowa 41 367-85-34
  • INSIGNUM Finanse i Księgowość 41 367-85-69
  • INSIGNUM Środki Trwałe 41 367-85-69
  • INSIGNUM Kadry Płace 41 367-85-69
  • INSIGNUM eArchiwum 41 367-85-69
  • INSIGNUM Sprzedaż Detaliczna 41 367-89-49
  • Za pomocą poczty elektronicznej: pomoc-insignum@infover.pl

    Funkcję Kierownika Wdrożenia jako osoby odpowiedzialnej za nadzór nad prowadzonymi pracami wdrożeniowymi i Kierownika HelpDesku jako osoby odpowiedzialnej za nadzór nad realizacją usług abonamentowych i konserwacyjno-serwisowych po wdrożeniu pełni:

    Marcin Papros
    telefon: 510-031-093
    e-mail: marcin.papros@infover.pl

    Do Kierownika Wdrożenia należy zgłaszać wszelkie uwagi i nieprawidłowości związane z dostawą Produktu, realizacją prac wdrożeniowych oraz świadczeniem usług abonamentowych i konserwacyjno-serwisowych wynikających z Umowy.

    Pytania oraz wnioski rozwojowe systemu INSIGNUM można zgłaszać za pomocą:

  • poczty elektronicznej: insignum@infover.pl
  • korespondencyjnie: Infover Spółka Akcyjna, ul. Zagnańska 61, 25-528 Kielce
  • Dział sprzedazy INSIGNUM:

    tel. 41 367-89-55; 41 367-89-30

  • e-mail:insignum@infover.pl