HELP-DESK

do którego można zgłaszać problemy z funkcjonowaniem modułów INSIGNUM zgodnie z wykupionym pakietem usług abonamentowych i konserwacyjno-serwisowych określonych w załączniku nr 9 umowy (Załącznik nr 9 - Zasady świadczenia usług konserwacyjno-serwisowych), dostępny jest w dni robocze w godzinach 7-21.

Z Help-Deskiem można kontaktować się telefonicznie:
pod następującymi numerami:
  • INSIGNUM Sprzedaż Hurtowa
  • INSIGNUM Finanse i Księgowość
  • INSIGNUM Środki Trwałe
  • INSIGNUM Kadry Płace
  • INSIGNUM eArchiwum
  • INSIGNUM Sprzedaż Detaliczna
  • telefon: 41 367-85-34
    telefon: 41 367-85-69
    telefon: 41 367-85-69
    telefon: 41 367-85-69
    telefon: 41 367-85-69
    telefon: 41 367-89-49

    Za pomocą poczty elektronicznej: pomoc-insignum@infover.pl

    Funkcję Kierownika Wdrożenia jako osoby odpowiedzialnej za nadzór nad prowadzonymi pracami wdrożeniowymi i Kierownika HelpDesku jako osoby odpowiedzialnej za nadzór nad realizacją usług abonamentowych i konserwacyjno-serwisowych po wdrożeniu pełni:

    Marcin Papros telefon: 510 031 093 e-mail:marcin.papros@infover.pl

    Do Kierownika Wdrożenia należy zgłaszać wszelkie uwagi i nieprawidłowości związane z dostawą Produktu, realizacją prac wdrożeniowych oraz świadczeniem usług abonamentowych i konserwacyjno-serwisowych wynikających z Umowy.

    Pytania oraz wnioski rozwojowe systemu INSIGNUM można zgłaszać za pomocą:

  • poczty elektronicznej: insignum@infover.pl
  • korespondencyjnie: Infover Spółka Akcyjna, ul. Zagnańska 61, 25-528 Kielce
  • Kontakt z działem sprzedaży INSIGNUM

    Paweł Forębski telefon: 510 031 084 e-mail:pawel.forebski@infover.pl
    Michał Michalski telefon: 510 031 021 e-mail:michal.michalski@infover.pl